martes, 25 de septiembre de 2012

?

Imagino situacions, probabilitats del que podria arribar a passar si et digués el que em passa pel cap cada cop que et tinc davant. L'exemple podria ser  ven clar, pot ser; '' I em sembla mentida, crec que vaig començar a viure el dia que et vaig dir m'agrades.'' La reacció no vull imaginar-la, prefereixo quedar-me amb l'incògnita.

La veritat es que em fa por. No em preguntis, perquè me'n fa però m'imagino que cada nit que ens veiem es l'última, tot i això no sóc capàs de fer cap pas endavant, omplir-me de valor i llençar-me de cap.

Al cap i la fi suposo que em pertoca quedar-me sentat, sense mourem i deixar que tot flueixi i si ha de passar ja vindrà, l'estaré esperant amb moltes ganes. Però de moment seguiré recordant-he per sentir-t'he més aprop.

No hay comentarios:

Publicar un comentario